Fogszabályozás Székesfehérvár

A fogszabályozás nem más, mint a fogak, a fogazat és az állcsontok helyzeti eltéréseinek kezelése.

Ezek az eltérések kialakulhatnak rossz szokások miatt (pl. cumi, ujjszopás), tejfogak rendellenes váltódásából adódan, illetve örökletes alapon. Sokan nem tudják, de a fogszabályozásra nemcsak esztétikai okokból van szükség, hanem a fogak épségének megőrzése, a megfelelő rágás és beszéd, illetve a fogak helyes tisztítása érdekében is.

A fogazat helyreállítására fogszabályozó készülékkel sor kerülhet gyermek, de akár felnőtt korban is. Felnőtt korban fontos, hogy figyelni kell azonban a megfelelő utókezelésekre, hogy ne kezdjenek el visszarendeződni a fogak.

A fogszabályozók készülhetnek

• fémből
  • kerámiából
  • műanyagból.

Hordást tekintve beszélünk
  • kivehető fogszabályozó készülékekről
  • rögzített fix készülékekről

A fix készülékeken belül kiemelendő
A fogszabályozó felhelyezését tekintve beszélünk
  • megelőző fogszabályozásról, rossz szokásokról való leszoktatásról
  • és műtéti fogszabályozásról

Fogszabályozás Székesfehérvár

A Várfok Dental székesfehérvári fogászati rendelőjében minden, a fent említett módszer és fogszabályozó készülék elérhető. Fontos azonban, hogy bármilyen fogszabályozó készüléket is hordunk, fő a türelem. Ez egy hosszabb, 1, de akár 2 évig is eltartó folyamat, míg a fogak szép lassan a helyükre rendeződnek. De aztán éveken keresztül élvezhetjük gyönyörű mosolyunkat.

A fogszabályozás lényegéről bővebben itt olvashat, magáról a folyamatáról pedig itt. Ha fogszabályozás Székesfehérvár, akkor Várfok Dental.