Megelőzés, fogorvosi kezelések, prevenció

Megelőzés, fogorvosi kezelések, prevenció

A szájüregi problémák korai felismerése, illetve a kialakult károsodások gyors és szakszerű kezelése elengedhetetlen ahhoz, hogy esztétikai és funkcionális szempontból egyaránt helyreállítsuk pácienseink megbetegedett ínyét, szuvas fogait.

A Várfok Dentál fogászat Székesfehérvár belvárosában található rendelőjében biztosítjuk pácienseink számára az alábbi korszerű fogmegtartó (más néven konzerváló) beavatkozásokat:

• Fogíny gyulladás kezelése
  • Fogágybetegségek/ Parodontitis/ kezelése
  • Esztétikus fogtömések
  • Letörött fogak felépítése
  • Mozgó fogak sínezése

A kezelések segítségével fogorvosaink képesek helyreállítani a páciensek ínyének és fogainak egészségét, ezáltal nagy eséllyel elkerülhetővé válik a beteg fogak eltávolítása. Az eljárások minden esetben biztonságosak és fájdalommentesek, modern eszközöket használunk és innovatív megoldásokat alkalmazunk.

Megelőzés, prevenció

Tanácsadásaink során bemutatjuk azokat az otthon is elsajátítható szájápolási gyakorlatokat és eszközöket.

A megelőzésben fontos szerepet játszanak a fluoridok. A fluoridot a fogászat régóta használja a szuvasodás megelőzésére.

Fogaink védelme és a szájápolás már kisgyermekkorban elkezdődik, így fontos a gyermekeket rendszeresen fogászati tanácsadásra vinni.

A fogak rágófelszíni barázdái, gödröcskéi kedvező feltételt teremtenek a fogszuvasodás kialakulásának.

A rendszeres fogmosás, szájhigiénia, és az évente legalább egy alkalommal elvégzett szájhigiénés kezelés mellett elkerülhető a fogszuvasodás és a fogágybetegségek előfordulás.