Szájsebészet

Szájsebészet

Bizonyos komplex eseteknél, amikor a fogorvosi ellátás már nem elég, speciális, úgynevezett szájsebészeti beavatkozásra van szükség. Ilyen eset lehet a bölcsességfog eltávolítás (ha az valamilyen oknál fogva nem képes áttörni az ínyen), az ínyszél alá tört fog, vagy szuvasodás okozta fognyak roncsolódása, fogmeder gyulladása.

Adott esetben szükséges lehet a fog műtéti eltávolítása, melynek helyére implantátum helyezhető. Ez is szájsebészeti beavatkozás, mely után nem kivehető, hanem fix híd, vagy korona kerül az implantátumokra.

A Várfok Dentálban ezen beavatkozások is teljes biztonsággal zajlanak, hiszen ezeket természetesen külön erre szakosodott orvos, szájsebész végzi el. Mivel a beavatkozások a fogakon túl érintheti az egész arcüreget vagy az állkapcsot is, mára már 2 fő területre oszthatók: szájsebészet, illetve arc- és állcsontsebészet.

Székesfehérvári fogászati rendelőnkben teljeskörű szolgáltatásainkkal biztosítjuk gyógyulni kívánó pácienseink számára a biztonságos és minden esetben helyi érzéstelenítéssel történő, fájdalommentes beavatkozásokat.

Szájsebészet Székesfehérvár és fogpótlás Székesfehérvár

Szájsebészeti és fogpótló kezeléseink a teljesség igénye nélkül:

• bölcsességfog eltávolítás
    betört fogak, gyökerek eltávolítása
  • fogmeder gyulladás kezelése
  • foggyökér körüli tályog, cysta műtéti kezelése
    fogágy gyulladás műtéti kezelése
  • implantátum behelyezése rögzített fogpótlás során
    esztétikai fogászat egyes eseteiben

Szájsebészeti Kezelések

Gyakran az egészséges fogazatú páciensek esetében is érdemes eltávolítani a későbbi panaszok elkerülése érdekében, figyelve azok növekedését.

A visszamaradt fogak vagy gyökereik fogászati gócként viselkedhetnek, és hosszú távon egészségügyi problémákat idézhetnek elő.

Szájsebészeti beavatkozás után fogmeder gyulladás akkor alakulhat ki, ha a sebből kiesik vagy valamilyen oknál fogva a sebben nem is képződik megfelelő véralvadék.

Tályognak nevezzük a szövetekben található gennyes gócokat. Kialakulhatnak elhalt idegekkel rendelkező vagy gyökérkezelt fogak gyulladása, begyulladt ciszta problémái miatt.

A fogágy gyulladásának műtéti úton történő kezelése esetén sebészileg távolítjuk el a fogkövet és az egyéb lerakódásokat a fognyakról, illetve annak közvetlen környezetéről.