SZÁJHIGIÉNÉS TANÁCSADÁS

PREVENCIÓ
SZÁJHIGIÉNÉ

Szájhigiénés Tanácsadás

Székesfehérvári rendelőnkben tanácsadásaink során bemutatjuk azokat az otthon is elsajátítható szájápolási gyakorlatokat és eszközöket, amelyekkel hosszútávon megóvhatjuk szájüregünket és fogainkat a nem várt problémáktól, mint a fogszuvasodás, elszineződés, rossz lehet, ínygyulladás. Az előbb felsoroltak mind egészség szempontból, mind esztétikai szempontból nagymértékben csökkenthetik életminőségünket.

Mit tartalmaz a szájhigiénés tanácsadás?
A fehérvári Várfok Dentál és az itt dolgozó dental higiénikus, fogászati higiénikus egyik fő célkitűzése a prevenció minél szélesebb körben való megismertetése a hozzánk érkező pácienseknél, így a fogmosás helyes technikájától, az íny és szájüreg megfelelő tisztán tartásáig egyaránt szakszerű felvilágosítást nyújtunk. Ezen felül kitérünk a megfelelő szájápolási eszközök használatára, arra, hogy mikor és mit érdemes használni. A szájüreg állapotától és sajátosságaitól függően segítünk kiválasztani a megfelelő szájápolási termékeket.

Mikor érdemes elmenni fogászati higiénikus tanácsadásra?
A helyes technika elsajátítását már kisgyermekkortól érdemes elkezdeni, így orvosaink a felnőtt látogatók mellett a gyermekeket is várják gyermekbarát tanácsadásra, hogy az egész család hosszú ideig élvezhesse a fájdalom és kellemetlenségek nélküli, egészséges és ragyogó mosolyt. Gyerekek esetében kiemelten fontosnak tartjuk, hogy már akkor megismerkedjenek a gyerekek a fogorvosi rendelő hangulatával, amikor még nincs probléma a fogaikkal.

Milyen gyakran érdemes elmenni szájhigiénés tanácsadásra?
Szájhigiéniás tanácsadáson és/vagy kezelésen való részvételt évente legalább kétszer javasoljuk, már meglévő panasz esetén a szakorvossal való első konzultáció határozza meg ennek gyakoriságát.

Bejelentkezés szükséges!

Szakképzett, empatikus orvosok segítenek.

Modern technológia, profi megoldások.

Ügyfélszolgálat

Minden kollégánk odafigyel Önre, kérdezzen nyugodtan.

Páciens Elégedettség