TELJES ÁLCSONT REHABILITÁCIÓ

IMPLANTÁCIÓ
ÁLCSONT REHABILITÁCIÓ

Teljes álcsont

A szájsebészet székesfehérvár szivében, azaz a Várok Dentálban nem csupán pár fog, de akár az egész állcsont és ezzel együtt a teljes fogazat rehabilitációját is biztosítani tudjuk a gyógyulni kívánó pácienseink számára.

Szájsebész szakorvosunk komoly szakmai tapasztattal és kellő empátiával közelít pácienseink felé, hogy a beavatkozás a lehető legkisebb fájdalommal és a szervezet számára minimális megterheléssel járjon. A felhasznált alapanyagok tekintetében pedig folyamatosan követjük az új technológiákat és alapanyagokat, hogy a lehető legjobb megoldást biztosítsuk minden egyes kezelésünknél.

Milyen lépései vannak a szájsebészeti kezeléseknek székesfehérvári fogászati klinikánkon?

A rehabilitáció első lépéseként készítünk egy 3D CT felvételt a páciens állcsontjáról. Ez alapján látni fogjuk, hogy mennyi és milyen minőségű az állkapocs csontozata, mennyi implantátumra lesz szükség, illetve hogy vannak-e már nem menthető fogak.

Amennyiben a páciens fogazata nem megmenthető, ki kell húzni az érintett fogakat. A gyógyulást követően rendelőnk szakorvosa megállapítja, hogy elegendő csont áll-e rendelkezésre az implantátumok beültetésére. Amennyiben az implantátum beültetéséhez az állcsont szélessége, vagy magassága nem optimális, csontpótló beavatkozás elvégzése javasolt.

A csontpótlásnak két alapvető funkciója van: egyrészről segítségével pótolható a hiányzó csontmennyiség, másrészről pedig elősegíti a további csontképződést.

A csontpótló beavatkozások mára már rutin eljárásnak számító ambuláns kezelések. Ezen eljárás esetében is helyi érzéstelenítést alkalmazunk székesfehérvári fogászati és szájsebészeti rendelőnkben, hogy a lehető legkisebb fájdalmat érezze a páciens.

A csontpótlást követően megfelelő szögben döntve beültetjük az állcsont gerincébe az implantátumokat. A műtétet a legmagasabb higiéniai elvárásoknak megfelelő műtőben végezzük és minden esetben helyi érzéstelenítővel dolgozunk a biztonságos és teljes mértékben fájdalommentes beavatkozás érdekében.

A beültetéssel egyidejűleg lézeres úton fertőtlenítjük is a sebet a későbbi komplikációk elkerülése végett. A teljes állcsont rehabilitációs műtétet követően végül lezárjuk a sebeket és ellenőrizzük az összes behelyezett implantátum helyzetét az állcsontban.

Mennyi ideig tart a teljes állcsont rehabilitációból történő gyógyulás?

A Várfok Dental fogorvosainak tapasztalatai alapján egy ilyen teljes állcsonti rehabilitációból való felgyógyulás nagyjából 3 – 6 hónapig tart. A gyógyulást követően modern számítógépes technológiával tervezett és kivitelezett vázat helyez fel az implantátumokra a szájsebész. Ha elkészült a váz is, újra ellenőrizzük, hogy mindenhol pontosan illeszkedik-e, majd 12 fém csavarral rögzítjük a végleges fogpótlást páciensünk felső és / vagy alsó állcsontjába.

Az összes fogpótló és szájsebészeti beavatkozást követően kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a betegeket szakszerű információkkal lássuk el az újonnan elkészült fog vagy teljes fogazat pótlásának tisztításáról, valamint a rendszeres fogászati kontroll vizsgálatok előnyeiről. A székesfehérvári Várfok Dental fogorvosaitól kapott tanácsokat alkalmazva a pótlások hosszú távon kifogástalanul szolgának majd úgy az esztétikai fogászat tanai szerint, mint funkciójukat tekintve.

Bejelentkezés szükséges!

Szakképzett, empatikus orvosok segítenek.

Modern technológia, profi megoldások.

Ügyfélszolgálat

Minden kollégánk odafigyel Önre, kérdezzen nyugodtan.

Páciens Elégedettség