Szájsebészet Székesfehérvár

Bizonyos sürgős vagy komplex eseteknél, amikor a fogorvosi ellátás már nem elég, speciális, úgynevezett szájsebészeti beavatkozásra van szükség. Ilyen eset lehet a bölcsességfog eltávolítás (ha az valamilyen oknál fogva nem képes áttörni az ínyen), az ínyszél alá tört fog, vagy szuvasodás okozta fognyak roncsolódása, fogmeder gyulladása.

Adott esetben szükséges lehet a fog műtéti eltávolítása, melynek helyére implantátum helyezhető. Ez is szájsebészeti beavatkozás, mely után nem kivehető, hanem fix híd, vagy korona kerül az implantátumokra.

A Várfok Dentálban ezen beavatkozások is teljes biztonsággal zajlanak, hiszen ezeket természetesen külön erre szakosodott orvos, szájsebész végzi el. Mivel a beavatkozások a fogakon túl érintheti az egész arcüreget vagy az állkapcsot is, mára már 2 fő területre oszthatók: szájsebészet, illetve arc- és állcsontsebészet.

Székesfehérvári fogászati rendelőnkben teljeskörű szolgáltatásainkkal biztosítjuk gyógyulni kívánó pácienseink számára a biztonságos és minden esetben helyi érzéstelenítéssel történő, fájdalommentes beavatkozásokat.

Szájsebészet Székesfehérvár és fogpótlás Székesfehérvár

Szájsebészeti és fogpótló kezeléseink a teljesség igénye nélkül

• bölcsességfog eltávolítás
  • betört fogak, gyökerek eltávolítása