Fogomegtartó kezelések
fogászat és szájsebészet Székesfehérvár

A szájüregi problémák korai felismerése, illetve a kialakult károsodások gyors és szakszerű kezelése elengedhetetlen ahhoz, hogy esztétikai és funkcionális szempontból egyaránt helyreállítsuk pácienseink megbetegedett ínyét, szuvas fogait.

A Várfok Dentálban - amely szerintünk magas szintű fogászat Székesfehérvár közepén és a szájsebészet Székesfehérvár legjobbja - biztosítjuk pácienseink számára az alábbi korszerű fogmegtartó (más néven konzerváló) beavatkozásokat:

• Fogíny gyulladás kezelése
  • Fogágybetegségek, Parodontitis kezelése
  • Esztétikus fogtömések, esztétikai fogászat
  • Letörött fogak felépítése
  • Mozgó fogak sínezése

A kezelések segítségével csapatunk tagjai - akik közül mindenki kiváló fogorvos Székesfehérvár szívében található klinikánkon - képesek helyreállítani a páciensek ínyének és fogainak egészségét, ezáltal nagy eséllyel elkerülhetővé válik a beteg fogak eltávolítása. Az eljárások minden esetben biztonságosak és fájdalommentesek, modern eszközöket használunk és innovatív megoldásokat alkalmazunk.