SGS IMPLANTÁTUMOK

IMPLANTÁTUM
SGS IMPLANTÁTUM

SGS Implantátum

A Várfok Dental rendelőjében általában azt tapasztaljuk, hogy a páciensek döntő többsége olyan fogpótló megoldást keres, amely jó minőségű, és árban is elérhető. Ennek érdekében előszeretettel ajánljuk a hozzánk forduló betegeknek a svájci SGS Systems gyártó által készített fogászati implantátumokat.

Kialakítása, anyaga és formája is mind a legújabb kutatások eredményeként született meg. Ennek köszönhetően a legkülönfélébb pótlások készíthetők el vele (akár olyan helyeken is, ahova más típusú csavart nem lehet beültetni), nagyon biztonságos és élettartama is kiemelkedően hosszú. A gyártó 15 éves garanciát vállal rá.

Milyen anyagból készülnek az SGS implantátumok?

Anyagukat tekintve nem sokban különböznek más implantátumoktól. Készülhetnek titánból vagy cirkóniumból. Az anyag kiválasztása ebben az esetben is azon múlik, hogy esztétikus zónába kerül-e beépítésre.

Miért érdemes az SGS fogászati implantátumokat választani?

1. Az implantátumok felszínét úgy alakították ki, hogy a fogászati kezelés után a lehető leggyorsabban beépüljön a csontokba, lerövidítve ezáltal a gyógyulási időt.
  2. Speciális kialakításuknak köszönhetően az implantátumok felgyorsítják a véralvadást. Ennek köszönhetően csökkentik a fertőzések veszélyét.
  3. Rendkívül stabilak, erősek, szinte azonnal terhelhetőek.
  4. Bármilyen méretű hézag (legyen az kicsi vagy akár teljes foghiány) kitöltésére készíthető belőle fogpótlás.
  5. Megfizethető ár, mégis magas szintű svájci minőség.

Hogyan helyezik be az SGS implantátumokat?

Az implantálás Székesfehérvár legjobb szájsebészetén, a Várfok Dentalban minden esetben helyi érzéstelenítéssel, steril műtőben történik. Az implantátumot előbb befúrjuk a csontba, majd összevarrjuk az ínyt. Ezután 3 – 6 hónapig gyógyulni hagyjuk, majd behelyezünk egy ínyformázó csavart.

Miután ez 1 – 2 héten belül meggyógyítja az ínyt, lecseréljük az SGS implantátum fejre. A fejről lenyomatot veszünk, majd elkészítjük a hidat vagy koronát. Ez összetételét tekintve fém-kerámia, de van cirkónium-kerámiából is. Az anyag kiválasztása minden esetben a pácienssel történő konzultáció során, közösen történik meg.

Bejelentkezés szükséges!

Szakképzett, empatikus orvosok segítenek.

Modern technológia, profi megoldások.

Ügyfélszolgálat

Minden kollégánk odafigyel Önre, kérdezzen nyugodtan.

Páciens Elégedettség