Fogmegtartó fogászati kezelések

Fogmegtartó fogászati kezelések

A szájüregi problémák korai felismerése, illetve a kialakult károsodások gyors és szakszerű kezelése elengedhetetlen ahhoz, hogy esztétikai és funkcionális szempontból egyaránt helyreállítsuk pácienseink megbetegedett ínyét, szuvas fogait.

Kiemelten kezeljük a prevenció szerepét, hogy még a baj kialakulása előtt felhívjuk a pácienseink figyelmét fogaik épségének megőrzésére. Tesszük ezt tanácsadással és professzionális szájhigiénés kezelésekkel.

A Várfok Dentálban – amely szerintünk magas szintű fogászat Székesfehérvár közepén és a szájsebészet Székesfehérvár legjobbja – biztosítjuk pácienseink számára az alábbi korszerű fogmegtartó (más néven konzerváló) beavatkozásokat:

• Fogíny gyulladás kezelése
  • Fogágybetegségek,
  • Parodontitis kezelése
  • Esztétikus fogtömések, esztétikai fogászat
  • Letörött fogak felépítése
  • Mozgó fogak sínezése

Legyen szó bármilyen fogászati kezelésről: preventív, fogmegtartó, szájsebészeti vagy fogszabályozó kezelések, folyamatosan fejlődünk, követjük az új anyagok és technikák piacra kerülését és igyekszünk pácienseink számára a legjobb alapanyagokat és technikákat biztosítani. Hisszük, hogy ezáltal váltunk a Székesfehérvár fogászat, valamint a Székesfehérvár szájsebészet elitjévé és a páciensek által egyik legjobban kedvelt rendelőjévé.

A kezelések segítségével csapatunk tagjai – akik közül mindenki kiváló fogorvos Székesfehérvár szívében található klinikánkon – képesek helyreállítani a páciensek ínyének és fogainak egészségét, ezáltal nagy eséllyel elkerülhetővé válik a beteg fogak eltávolítása. Az eljárások minden esetben biztonságosak és fájdalommentesek, modern eszközöket használunk és innovatív megoldásokat alkalmazunk.

Székesfehérvári fogászati rendelőnk fogmegtartó kezeléseinek, fogpótló beavatkozásainak, szájsebészeti és implantációs, valamint fogszabályozó kezeléseinek árát egyaránt a minőség-ár megfelelő értékaránya jellemzi. Nagy figyelmet fordítunk a felhasznált alapanyagaink minőségére, hogy valóban tartós megoldást nyújtsunk minden egyes páciensünk számára.

Székesfehérvári fogászati rendelőként fogadjuk és kezeljük már az egészen fiatal gyerekeket is, akár már 3 éves kortól.

Fogmegtartó Fogászati Kezelések

Egy letört, vagy hiányzó fog nem csupán esztétikai, de működésbeli problémákat is előidézhet, ugyanis elmozdulhatnak a szomszédos fogak.

Fogaink több okból kifolyólag is elkezdhetnek elcsúszni, mozogni. Bekövetkezhet sérülés, csonthiány, éjszakai szorítás is.

Fényre kötnek, rendkívül stabilak, strapabíróak és nem szabadulnak fel belőlük egészségre káros anyagok.

Az ínygyulladás az egyik leggyakoribb fogászati probléma, amivel találkozunk székesfehérvári fogászati rendelőnkben.

A fogágysorvadás a felnőttkorban előforduló legsúlyosabb fogászati betegség.